Sommaravslutning på Bénka-dí – sommarbio och glassbuffé

10 juli, 10.00–16.30

Kom och häng med oss på Bénka-dí innan vi stänger för sommaren. Vi bjuder på sommarbio, snacks och glassbuffé! ☀️

Sista chansen innan vi går på sommarstängt!

Kom och häng med oss på Bénka-dí och ha en rolig dag tillsammans.

Vi kör sommarbio, snacks och en grym glassbuffé 🍦 med massor av toppings. Det är bara att komma som du är eller ta med en kompis!

Film, skratt och chill häng – en sista dag att ha kul tillsammans innan vi ses igen efter sommaren! 🌸

👥 Ålder: 13 – 19 år
💸 Kostnad: Gratis
📝 Föranmälan: nej
🏠 Arrangör: Ungdomens hus Bénka-dí