Sommaravslutning på Bénka-dí – sommarbio och glassbuffé
10 juli, 10.00–16.30
Kom och häng med oss på Bénka-dí innan vi stänger för sommaren. Vi bjuder på sommarbio, snacks och glassbuffé! ☀️
.jpg)
Sista chansen innan vi går på sommarstängt!
Kom och häng med oss på Bénka-dí och ha en rolig dag tillsammans.
Vi kör sommarbio, snacks och en grym glassbuffé 🍦 med massor av toppings. Det är bara att komma som du är eller ta med en kompis!
Film, skratt och chill häng – en sista dag att ha kul tillsammans innan vi ses igen efter sommaren! 🌸
👥 Ålder: 13 – 19 år
💸 Kostnad: Gratis
📝 Föranmälan: nej
🏠 Arrangör: Ungdomens hus Bénka-dí