Sommarbio på Bénka-dí
16 juni, 10.30–16.00
Luta dig tillbaka i sittsäckarna, njut av snacks och häng med andra ungdomar på en skön filmupplevelse på Bénka-dí! 🍿📽️☀️

Filmhäng med sommarkänsla! 🎬🍿
Kom på sommarbio tillsammans med Anna och Tina på Ungdomens hus Bénka-dí! Här väntar en avkopplande stund med film, sittsäckar, snacks och skön stämning.
Ta med en kompis eller kom som du är – välkommen till ett härligt häng med andra ungdomar!
👥 Ålder: 13 – 19 år
💸 Kostnad: Gratis
📝 Föranmälan: Nej
🏠 Arrangör: Fritidsledarna Anna och Tina på Bénka-dí