14 februari 2025

Vi gillar dig, gillar du oss?

Finns det en bättre dag att dra i gång en kundundersökning på än på Alla hjärtans dag? Vi tycker inte det!

Idag startar vi med att ställa några frågor till dig som varit i kontakt med oss i Kontakt Simrishamn. Vi vill veta hur du upplever vårt bemötande och vår service. Undersökningen genomförs i samarbete med företaget Brilliant.

Varför gör vi detta?

- Vi ser denna undersökning som en fantastisk möjlighet för oss att få värdefull feedback från våra invånare, näringsliv och besökare, säger Tobias Garsén, chef för Kontakt Simrishamn. Det hjälper oss inte bara att förbättra våra tjänster, utan allt görs med ambitionen att ha mycket nöjda invånare, utveckla oss och ständigt leverera bra möten med den som kontaktar kommunen.

Så här genomförs undersökningen

Med start idag genomförs undersökningen dagligen. Via e-post eller sms, beroende på hur du kontaktade oss, kommer du att få en förfrågan om deltagande tillsammans med en länk till själva undersökningen.

I e-postmeddelandet och sms:et framgår det tydligt att Simrishamns kommun är avsändare för undersökningen. E-postavsändaren är ”Simrishamns kommun survey@brilliantnavigator.com”. Att det står brilliantnavigator.com i adressen beror på att det är Brilliant Future AB som skickar ut enkäten åt oss.

Ditt deltagande är givetvis helt frivilligt, men vi blir glada om du väljer att återkoppla med vad du tycker, din upplevelse.

Vad händer sedan?

Vi kommer löpande under året att analysera resultaten och använda dem för att göra förbättringar där det behövs och bibehålla eller förstärka det som redan fungerar bra.

Vi ser fram emot att höra från dig och uppskattar om du tar lite av din tid och framför dina synpunkter. Tillsammans kan vi göra vår kommun ännu bättre!