28 maj 2026
Morgonkaffe & företagsprat – vi ses hos er!
Borrby står näst på tur när vi fortsätter våra morgonträffar ute i byarna tillsammans med vår nya näringslivschef Anna.
Vi vill göra det enkelt att träffas, prata och fånga upp företagsrelaterade frågor, idéer och behov – ute på plats.

Ett enkelt upplägg
Upplägget är enkelt: kom förbi på en kopp kaffe, lyft det som är aktuellt för dig som företagare och dela med dig av dina tankar och inspel.
Det är ingen fast agenda – bara raka samtal i en avslappnad miljö.
Kommunen bjuder på kaffe.
Datum för träffarna
📍 Onsdag 3 juni kl. 09.00–10.00
Gamla Bageriet, Borrby
📍 Torsdag 18 juni kl. 08.00–09.00
Plats meddelas längre fram
Varför vi gör det här
Vi vill skapa fler naturliga mötesplatser, vara mer tillgängliga och framför allt ta med oss era perspektiv in i vårt fortsatta arbete.
Välkommen att komma som du är, ta en kaffe med kommunen och prata en stund – vi ser fram emot att träffa er!